BUSINESS STORYTELLING

Vzbuďte v druhých opravdový zájem a nadšení pro své myšlenky!

Rezervujte si místo a upozorníme Vás na vypsaný termín.

Když se snažíte přesvědčovat argumenty, často narazíte jen na odpor a protiargumenty. Abyste druhé opravdu zaujali, přiměli je naslouchat vám a zapamatovat si vás, musíte na to jít jinak. Skrze příběhy.

Storytelling je vyprávění příběhů. Správný příběh zcela přirozeně zaujme a druzí se snadno otevřou tomu, co jim potřebujete sdělit. Tak můžete druhé efektivněji přesvědčit, motivovat, učit nebo lépe vést.

Na kurzu se naučíte, jak nechat příběhy pracovat za vás. Osvojíte si jednoduché triky na získání pozornosti a prezentace sebe nebo svého produktu. Po kurzu budete umět využívat sílu příběhů v práci a při jednání s lidmi.

O čem to bude?

  • Jak si získat plnou pozornost, aby druzí přemýšleli nad tím, co říkáte
  • Jak nadchnout druhé pro změnu nebo vlastní myšlenku
  • Jak příběhem podpořit důležitá rozhodnutí
  • Jak přimět druhé, aby sami začali řešit problémové situace
  • Jak předejít šuškandě
  • Jak zařadit storytelling do prezentace
  • Jak si získat druhé vlastním příběhem
  • Jak probouzet důvěru a působit autenticky

Jak kurz probíhá?

Praxe je základ úspěchu, proto je podstatná část kurzu věnovaná tréninku. Naučíme vás triky a pravidla pro tvorbu příběhů. Vše si okamžitě na vlastní kůži vyzkoušíte a procvičíte, abyste už od zítřka uměli příběhy smysluplně používat kdykoliv bude třeba.

Teorií se budeme zabývat jen v nutné míře. Kromě vlastních poznámek a zážitku dostanete i tištěné materiály. Získáte také praktické tipy a ověřené šablony pro tvorbu příběhů.

Kurz je pro omezený počet účastníků, abychom zachovali individuální přístup.

Co říkají účastníci kurzU?

Rozšířil jsem si povědomí o nenásilném a velmi pozitivně motivujícím sdělování informací, ať už v profesním či osobním životě.

Tomáš Synek, Sales Manager

Když už o využití příběhů v byznyse něco víte, pak nejspíš oceníte, když: si o tom můžete popovídat s člověkem, který došel dál, zná a umí víc; si můžete vyzkoušet konkrétní použití; si můžete poslechnout a zažít ostatní, kteří jsou na tom podobně, jako vy. Přesně toto jsem potřeboval, hledal a našel. Doporučuji.

Adam Babczynski, Learning and Development Manager, Kapitol

Kurz mi přines náhled do problematiky storytellingu a inspiraci pro řešení obtížných komunikačních otázek.

Ivo Miksa, jednatel, Guarant International

Lektor kurzu

Pavel Wieser, psycholog, lektor a zkušený moderátor

Pavel si vás získá svou bezprostředností a pozitivním přístupem.
Od roku 2004 se profesionálně věnuje prezentačním dovednostem a storytellingu. Veřejné vystupování a umění bylo také předmětem jeho zájmu při studiu psychologie na Univerzitě Karlově.

V letech 2014–2018 působil v Prezidiu ČAKO – České asociace koučů. Jako lektor a herec působil v Seattlu, Krakově, Berlíně nebo dokonce v Bangkoku. 

Dnes se kromě koučování zaměřuje na školení rozličných oblastí soft-skills, především na kreativitu, manažerské dovednosti a schopnost, jak využívat storytelling v pracovním i soukromém životě.

Informace o kurzu

V ceně jsou školící materiály a praktické šablony pro tvorbu příběhů.

rEZERVovat si místo

Napište nám na prihlasky@umeniimprovizace.cz a my Vás upozorníme, jakmile se objeví nový vypsaný termín.

Potřebujete poradit?

Pavel Wieser

+420 732 964 959 (Po-Pá 10-17)

pavel@umeniimprovizace.cz


Sleva 10 % 
pro 2 účastníky


Sleva 15 %

pro 3 účastníky


Sleva 40 %

pro studenty VŠ

FAQ: Časté otázky a odpovědi

Na povedený film do kina půjdete klidně dvakrát. Umíte si ale představit, že byste chtěli slyšet dvakrát nudnou prezentaci? To se nestává. Pokud ale do vaší prezentace zařadíte prvky storytellingu, snadno z ní můžete udělat zajímavý zážitek, který si ostatní rádi vyslechnou.

Storytelling využijete i při přesvědčování a motivování druhých. Zkrátka kdekoliv, kde potřebujete získat pozornost a skutečný zájem ostatních.

Fakta jsou důležitá, ale s příběhem z nich uděláš „materiál“, který si mozek lépe pamatuje.

Podle výzkumů si po 10 minutách pamatujeme jen 5 % informací, které byly řečeny fakticky. Informace, které byly vázané na příběh, si zapamatujeme na 65 %. Proto jsou příběhy tak úspěšné. V kurzu se naučíš, jak nezahltit posluchače a klíčové informace smysluplně a zábavně navázat na příběhy.

Nebude 🙂 Příběhy jsou pro nás přirozené a provází nás celou lidskou existencí. Jen jsme na to trochu zapomněli…

V kurzu vás naučíme, jak si získat pozornost od prvních vteřin. Můžete s lidmi mluvit jako do teď a vést prezentace i obchodní schůzky stejně. Rozdíl po kurzu ale bude ten, že v určitých chvílích využijete sílu příběhů a tím zvýšíte dopad svých slov i zaujetí naslouchajících.